poniedziałek, 25 kwietnia 2016

"Znaleziska" (7)

Witam cieplutko:-)
Dziś przygotowałam nowe "Znalezisko" - a jest nim uroczy wianek. 
Bardzo subtelny, ciepły i nasycony jesiennymi barwami - od razu mi się spodobał. 


źródło: Internet

Oprócz tego pięknego, dużego wianka moją uwagę przykuły też małe wianuszki, 
już od jakiegoś czasu obiecuję sobie, że ozdobię nimi kilka serwetek......
 Och!! Tylko jak na to wszystko znaleźć czas:-)))






źródło: Internet

Może i Wam, któryś wianuszek "wpadnie w oko" :-)))
Miłego dnia:-)

8 komentarzy:

  1. Cudny ten wianek! Nie dość, że w pięknych kolorach, to jeszcze te miechunki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś ani za jesienią, ani za jesiennymi pracami nie przepadam, ale ten jesienny wianuszek jakoś tak przykuwa uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wianek Riolisa śliczny od dawna mi się marzy jak i pozostałe z serii. A wianuszki z Acufactum to seria kalendarzowa czyli 12 -ciekawa jestem które wybierzesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie obiecuję, że któryś zrobię... te wianki są naprawdę niezwykłe, mam chrapkę na ten jesienny :-)) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...