poniedziałek, 2 stycznia 2017

Ależ ten czas leci ...........

Witajcie kochani!
Dzisiaj śladem wielu blogowych koleżanek przychodzę do Was z małym podsumowaniem - wszystkiego co w poprzednim roku udało mi się wyhaftować:-) 
Piszę "małym" bo faktycznie nie ma tego za wiele; żałuje że doba nie może być dłuższa bo choć kocham haft krzyżykowy to jednak są  rzeczy, których nie mogę odłożyć na później. 
Patrząc na Wasze roczne podsumowania jestem pełna podziwu -  nie dość, że prace są przecudne to jeszcze ich ilość powala mnie na kolana. Przy tej okazji ogromnie przepraszam, 
że nie komentuje Waszych prac z taką częstotliwością jak wcześniej, 
bo to nie dlatego, że mi się nie podobają, jest wręcz przeciwnie - podobają mi się i to ogromnie!!! - wszystkiemu winien jest brak czasu, postaram się to zmienić, chociaż moje oczy po ośmiu godzinach wpatrywania się w monitor w pracy zaczynają się po woli buntować. 
Ale dość tego usprawiedliwiania się:-)) Mam nadzieję, że mi wybaczycie:-))))
Oto mój przegląd:

Zacznę może od serii miniaturowych wzorów, które wykonałam w ramach wymiany 
z M.Artą z bloga lniany-zaulek.blogspot.com    



Jeśli dobrze policzyłam to było ich 12.
Udało mi się też zrobić kilka nieco większych obrazków:




Ostatnimi czasy, mimo mojej nieobecności na blogu, udało mi się też ukończyć jeden nieduży obrazek a w tej chwili trochę mozolnie trudzę się nad czymś, co sama sobie wymyśliłam inspirując się zdjęciami znalezionymi na Pintereście:-) 
Wszystko postaram się Wam zaprezentować w kolejnych postach:-)))
Cieplutko pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego:-))

 

20 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja,
    wszystkiego hafciarskiego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki, Basiu!
    Oby Nowy Rok był bardziej łaskawy dla xxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja sie zebrala pozdrawiam w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu śliczne hafty udało Ci się wykonać w poprzednim roku! ta seria niewielkich haftów jest przeurocza, a z tych większych to też same perełki wybrałaś :D czekam z niecierpliwością na post o cudeńkach które teraz szykujesz :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ważna jest ilość, dla mnie Twoje prace są piękne, dopieszczone w każdym szczególe. Bardzo lubię je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace udało Ci się ukończyć - gratulacje! I tyle cudownych maleństw, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafciki! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne hafty i wcale nie tak mało :) Ja ciągle zastanawiam się czy robić podsumowanie prac. Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie ma tego tak mało. Same te maleństwa musiały być bardzo pracochłonne. Możesz być dumna ze swojego rocznego dorobku :D
    Podobnie jak Ty 8 godzin dziennie w pracy spędzam prze monitorem i jak wracam do domu to często nie mam nawet ochoty włączać komputera w domu. Całe szczęście w pracy znajduję czasem chwilę czasu by zajrzeć na blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda Twoje zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajne prace, najbardziej jednak urzekła mnie ta misia ;) jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne prace, oby ten rok był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prace wykonałaś. A te malutkie hafciki są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sobie zapisałam Twój blog do ulubionych, bo bardzo mi się podobają Twoje prace :)Piękne, dopracowane w każdym szczególe i wcale mało ich nie jest! Chociaż zawsze by się chciało więcej, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prekrásne výšivky, aj fotky, gratulujem!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje prace od dawna, są świetne i te mniejsze i te większe :) twórz jeszcze więcej, jestem bardzo ciekawa Twoich nowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały zeszłoroczny dorobek. Życzę aby ten rok był jeszcze bardziej owocny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, wszystkie, ale pewnie jak się domyślasz Misia dla mnie jest the best! ;) i jeszcze ten ślimaczek na deser. No i ta literka "B" - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace!!Oby w 2017 było ich jeszcze więcej:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...