poniedziałek, 26 czerwca 2017

"Znaleziska" (12)

Witajcie!
Dzisiaj będzie krótko i tematycznie "truskawkowo":-)) 
Osobiście ogromnie lubię truskawki i to chyba za wszystko - za smak, kolor i zapach.
Znalazłam w sieci kilka truskawkowych wzorów, może patrząc na nie nabierzecie ochoty na ich wyhaftowanie albo chociażby na zjedzenie porcji truskawek 
np. z bitą śmietaną i cukrem ..... mniam:-))) 
Cieplutko pozdrawiam i życzę Wszystkim udanego lata:-))



  






Zdjęcia pochodzą z portalu vk.com.


Źródło: Pinterest


7 komentarzy:

  1. śliczne i "smakowite" te wzorki; też uwielbiam truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásne jahôdkové výšivky :-)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne !!!
    Nie haftuję, nie maluję (jeszcze:))ale podziwiam takie twórczości. Moja żeńska część rodziny ma talent do takich robótek oprócz mnie. Cieszę się, że znalazłam tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jestem zakochana w truskawkach w owalnym passe partout, są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...