wtorek, 4 lipca 2017

Szafirek

Witam Wszystkich!

Szafirek to jeden z moich ulubionych wiosennych kwiatków, 
więc jak tylko trafiłam na jego wzór, na dodatek francuskiego autorstwa, 
to porzuciłam na chwilę wszystkie inne pomysły i zabrałam się do pracy nad nim:-))

Mam też pomysł na to jak go wykorzystać bardziej praktycznie niż w ramce na ścianie, 
ale o tym już nie długo................. tylko żeby wszystko wyszło 
tak jak to sobie ułożyłam w głowie..... :-))) 
Bo jak to często bywa projekt to jedno a wykonanie to już coś zupełnie innego:-))
No zobaczymy :-)

A tymczasem - szafirkowa prezentacja: 




 



 Mocno Was pozdrawiam 
 Do następnego spotkania:-)

26 komentarzy:

  1. Przesliczny haft, czekam z niecierpliwoscia co z tego powstanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafirek jest cudowny, cokolwiek postanowisz z nim zrobić będzie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten szafirek jest wspaniały, jak malowany! jeśli do swojego projektu wykorzystasz ten kropkowany materiał i te cudne koronki to będzie bosko! Czekam z niecierpliwością, aż się pochwalisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wzór! Przepiękny! Na lnie wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik i pięknie zaprezentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pięknie!
    A jak widzę te śliczne koroneczki i tkaninę w kropeczki to wiem, że powstanie cudo :-)
    Może okładka?
    Pozdrawiam słonecznie, Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczny ten szafirek!!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowny szafirek! A jaka piękne sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szafirki! :) Jest piękny. Nie widziałam tego wzoru nigdy wcześniej. Misterna praca. Jestem ciekawa jak ją wykorzystasz ;)
    No i cudo prezentacja Basiu! Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny! Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć do czego posłuży :) Przepiękne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, perfekcyjnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny haft Basiu i jak cudownie nam go pokazałaś !
    Pięknie tu u Ciebie i z radością zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się zaczyna. Już wiem, że utknęłam tu na dobre. Może kiedyś i ja spróbuję haftu. Może ... Póki co obserwuję. Bardzo podoba mi się pokazana prezentacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię szafirki, a Twój jest przepięknie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudny <3 Ja również bardzo lubię szafirki, to takie wiosenne drobinki, a tak pięknie zdobią i rabatki i donice :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam szafirki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny :) Bardzo lubię szafirki (są bardzo fotogeniczne ;) )

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna praca w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft, a te kolorki..... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szafirek jak żywy, albo jeszcze piękniejszy :)
    Nie mogę się doczekać końcowej prezentacji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...