poniedziałek, 25 września 2017

Ślubny Sampler - odsłona 1

Witajcie!

Bardzo się cieszę, że w końcu udaje mi się przyjść do Was z czymś nowym. 
Trochę mi zeszło ..... ale co Wam będę mówić.... same dobrze wiecie jak to jest kiedy czasu wciąż ubywa a obowiązki jakoś wciąż przybywają i przybywają....... końca nie widać:-))
Czas, który mam do dyspozycji wciąż staram się rozsądnie podzielić na sprawy najważniejsze, 
mniej ważne i te które ze spokojem mogę odłożyć na później. I choć uwielbiam haftować to niestety chcąc nie chcąc "krzyżyki" często znajdują się w tej ostatniej grupie.  

Ale dość tego przynudzania:-) Do rzeczy!!:-)
Jakiś czas temu moja siostra poprosiła mnie o zrobienie pamiątki ślubnej dla jej przyjaciółki.
Oczywiście podjęłam się tego z największą przyjemnością:-)
Nie chciałam jednak zrobić czegoś typowego, i postanowiłam wyhaftować taki mini sampler.
Od początku wiedziałam, że na pewno będzie zawierał koronki:-))
Jedna szczególnie mnie wymęczyła..... ale co tam:-)

Są też pierwsze litery imion Państwa młodych, data ślubu i kilka elementów swobodne kojarzących  mi się z małżeństwem, rodziną i miłością:-)

A że do ślubu pozostało jeszcze troszkę czasu a co za tym idzie do wręczenia prezentu też, więc nie będę go prezentować w całej okazałości,
ale nie mogę się powstrzymać, żeby pokazać Wam "małe co nie co" :-))







Cieplutko Was pozdrawiam i życzę pięknych i słonecznych dni
bo podobno mają się jeszcze pojawić:-))


***

Ogromnie też dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, przepraszam że ostatnio na nie nie odpisuję ale zapewniam Was, że zawsze czytam je wszystkie i naprawdę sprawiają mi wielką radość:-)


24 komentarze:

  1. Oj, cudeńko, cudeńko! Koronki skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-)) Ja też bardzo polubiłam koronki, mają w sobie wyjątkowy urok i myślę, że chocież praca nad nimi nie zawsze należy do łatwych to jednak warto:-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. O jejku! Ja już chciałabym zobaczyć całość. Przepiękne te fragmenty. Nie moge się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu:-)) Całość nie jest jakiś pokaźnych rozmiarów jak to czasem bywa przy samplerach ale mam nadzieję, że będzie Ci się podobała. Pozdrawiam cieplutko☺️

      Usuń
  3. Basieńko, cudny sampler! Bardzo jestem ciekawa całości :) piękna czcionka 'forever' i 'love' ❤ i te koroneczki i kluczyk... czekam z niecierpliwością na kolejną odsłonę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu bardzo mi przyjemnie, dziękuję za Twoje słowa:-) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Widać, że to przepiękny sampler! A do tego w moich ulubionych fioletach. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewciu, że Ci się podoba:-) a fioletowy kolor wybrałam nie przypadkowo, Pani Młoda będzie miała jakieś fioletowe dodatki więc pomyślałam, że pewnie lubi ten kolor:-) Mam nadzieję, że tak jest:-)) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Widać, że cudowną pracę przed nami ukrywasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Całość będę mogła pokazać pod koniec października:-) To już niedługo:-)))

      Usuń
  6. Widzę, że cudeńko powstało! Aż mnie skręca, żeby zobaczyć całość, bo to elementy pokazane wróżą wspaniałą pracę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, Ewciu że tak bedzię, bo jak czytam Wasze komentarze to aż się boję pokazać Wam resztę żeby Was nie rozczarować. Cieplutkie pozdrowionka:-))

      Usuń
  7. Niby niewiele pokazałaś, a zapowiada się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję się jak małe dziecko, któremu pokazano ogromną czekoladę, a kazano zadowolić się jedną kosteczką :( Już nie mogę się doczekać całej reszty! Nawet po tych fragmentach widać, że jest to jeden z piękniejszych haftów, jakie dane nam było oglądać. Cudo stworzyłaś! Pozdrawiam serdecznie. Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że piękna rzecz. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widać,że jest piękny. Bardzo lubię taki efekt koronki. Fajna kolorystyka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basia! Ale ty potrafisz człowieka wkurzyć! Jestem poirytowana bo już widzę coś cudownego ale nie widzę tego w całości :P ech muszę poczekać... Ależ to piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się przepiękna praca, a koronka jest na prawdę misterna, cudo. Mam nadzieję, że już po przekazaniu semplera młodej parze, pokarzesz go nam w całości, bo się tu skręcimy z niecierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej Basiu! Pięknie! :) Przepiękna praca się wyłania i troszkę się niecierpliwie, bo nie wiem co jest dalej! Ale jak widzę tę koroneczkę, te krzyżyczki równiusieńkie....no czekam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, delikatnie i gustownie... :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...